شرکت مهندسین مشاور ساختمان های هوشمند خاورمیانه

اتوماسیون ساختمان مدرن مبتنی بر فضای ابری . ساده، ایمن، مقرون به صرفه

نرم افزارهای کنترلی از طریق تلفن هوشمند

 

با برنامه های موبایل هوشمند خاورمیانه انعطاف پذیری خود را در کارهای روزمره حفظ می کنید. شما می توانید سیستم های HVAC و اتوماسیون ساختمان خود را در هر مکان و هر زمان کنترل و مشاهده کنید. برنامه های ما ، دسترسی آسان و ایمن به سیستم های تهویه مطبوع و پشتیبانی از خدمات سیستم فنی را ارائه می دهند.

Secure AlarmApp (Android & iOS) – مدیریت هشدار برای بهینه سازی سرویس

برنامه OPENweb (اندروید) – نظارت و کنترل سیستم

برنامه OPENview (Android) – کنترل و کنترل کنترل کننده

این برنامه ها برای دستگاه های Android از فروشگاه Google Play و برای دستگاه های Apple از App Store در دسترس هستند.

AlarmApp امن DEOS

 

AlarmApp امن DEOS کار روزمره خدمات را ساده کرده و هزینه های خدمات شما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. اطلاع رسانی از طریق پیامک بر روی تلفن همراه از طرف تکنسین های خدمات شما ، نظارت با موبایل بر روی سیستم های HVAC و وضعیت سیستم را کارآمدتر می کند. AlarmApp دارای یک تاریخچه هشدار است. این برنامه برای هر دو سیستم عامل Android و iOS در دسترس است.

برنامه OPENweb

 

با استفاده از برنامه OPENweb برای تلفن های هوشمند و تبلت Android ، می توانید سیستم های HVAC خود کنترل و نظارت کنید. بدون هیچ مشکلی به تمام پارامترهای گرمایش ، تهویه و تهویه هوا دسترسی پیدا کنید. یا از طریق برنامه ، یک مرورگر اینترنتی به انتخاب شما یا OPENweb Desktop Client – صفحه گرافیکی ساختمان خود را مشاهده کنید.

برنامه OPENview

 

برنامه OPENview به شما امکان می دهد به طور مستقیم با سیستم Android خود به وب سرور یکپارچه کنترل کننده های ما دسترسی پیدا کنید. وتجهیزات خود را کنترل و نظارت کنید. در برنامه OPENview می توانید از تجسم سیستم گرافیکی که قبلاً از BACnet BMS OPENweb با آن آشنا هستید استفاده کنید.

آیا نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

جهت دریافت اطلاعات فنی بیشتر و سایر اطلاعات اجرایی و همچنین مشاوره در مورد این محصولات با ما تماس بگیرید.

MIBC

به منظور مهندسی، تأمین، اجرا، نظارت و ارائه خدمات پس از فـروش، در قالب سیستم های ولتاژ بسیار پایین (ELV) با محوریت راه حل های کنترل هوشمند، تیـــم متخصصی از مهندسین و تکنسین ها را گرد هم آورده است.

آدرس

تهران، گاندی جنوبی، خیابان هفدهم، پلاک ۲۵، واحد ۷

کد پستی : ۱۵۱۷۸۷۶۵۱۸

راه های ارتباط با ما

۲۲۸۲۱۵۳۷ – ۰۲۱
۸۸۸۵۰۸۷۱ – ۰۲۱
۸۸۸۵۰۸۷۲ – ۰۲۱
۸۸۸۵۰۸۷۴ – ۰۲۱

فکس : ۲۲۸۲۱۵۳۸ – ۰۲۱
ایمیل : info@mibcco.com